luni, 17 octombrie 2011

Inscripţie pe un ziar

Mă plictiseam. Intram pe bloguri random. Citeam comment-uri. Dădeam click pe numele celor care comentau. Unul dintre ei se plictisea şi el într-o seară. Intra pe ziare româneşti de căcat. Citea commenturi. Cum arată un comment pe un ziar de căcat?

---
Gabi 4.08.2011 | 19.29
Acest comentariu a primit mai multe voturi negative Ascunde
Sunt o persoana drogata care imi place sa abuzez de propriul copil si de toti cainii maidanezi!
Imi plac organele genitale ale maidanezilor!
Nu imi plac puii de maidanezi asa ca ii arunc in strada.
Nu suport oamenii curati, de aceea prefer maidanezii pentru ca pot lua LEPTOSPIROZA mai usor de la ei prin contactul gurii mele cu organele lor sexuale!
---


Vi-l/vi-o închipuiţi pe Gabi? O faţă luminată spectral de razele monitorului. Un caps-lock apăsat cu sete. LEP-TO-SPI-RO-ZĂ. Rictus. Spume. Pleoape tremurând, ochi daţi peste cap. Send comment. Extaz.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu