duminică, 23 octombrie 2011

Gâlceava savantului cu lumea

Context: Solenoidul Preda şi alte discuţii savante pe un forum dedicat.
Relevanţă: I HAVE NO MOUTH AND I MUST SCREAM.

Ca să nu zică lumea că avem ceva cu pocăiţii şi cu talibanii ortodocşi, spicuim astăzi din rătăcirile unui ateu înverşunat.

Scris de WoodyCAD la data de Sam 13 Aug 2011, 13:42
EU NU AM CERUT MAIMUTEI ..... SA GANDEASCA CA MINE.... affraid affraid
....MAIMUTA SAVANTA ......DORESTE CA EU SA GANDESC CA EA....SA MA COMPORT CA EA....INCEARCA SA-MI VANDA GOGOSI.....
.....
STIMATE MAIMUTE.....NU CUMPAR...MULTIMESC!
REALITATEA VOASTRA.....se datoreaza drogurilor ce vi le serviti intre voi....ZILNIC!
....
REALITATEA LUI FAT-FRUMOS si a SPIRIDUSILOR DIVINI nu este a mea....
Eu ma usurez..... pe aceasta realitate...a celor ce-si injecteaza DZRB(doza zilnica recomandata de biserica)
.....VOI NU PUTETI TRAI FARA ACEST DROG.......MINTEA ZBURDA....CAND CINEVA INCEARCA SA VI-L IA.....SUNTETI CAPABILI DE ORICE! affraid affraid pentru a va apara ...REALITATEA BASMELOR CU ZEI si ZEITE!
....
SOMN USOR....in REALITATEA VOASTRA!

Scris de WoodyCAD la data de Joi 11 Aug 2011, 09:44
CIOBANII CU 12 CLASE au nevoie non stop sa se usureze pe ....ceva...si acesta ....ARGUMENTUL LOR....LA DEMONTAREA TEORIEI PREDA... Very Happy Very Happy .
...
....fiecare face ce poate....unii cu 12 clase... FAC DOAR PIPI!..,iar asta nu trebuie sa ne supere...pentru ca fac si...PE EI....si se vede! Very Happy Very Happy ....toti sunt asa.... pig pig pig

Scris de WoodyCAD la data de Joi 11 Aug 2011, 11:44
STIU TOATE ACESTE LUCRURI....insa NU CE TREBUIE SA FAC EU ....CONTEAZA...!
...................
CAT TIMP FAC SOLENOIDUL PREDA....IAR TU NU STII SA_L FACI.....ORICE PAS AL MEU, INAINTE, ....NU CONTEAZA PENTRU....UMANITATE!
..............FIECARE PAS ESTE UN PAS...SPECIAL, DUBLAT DE SCHIMBAREA CONSTIINTEI!
....Civilizatiile avansate ne-ar furniza date fundamentale.....insa PRIMITIVISMUL MAIMUTEI STIINTIFICE .....face acest lucru...IMPOSIBIL!
......Forta nucleara ....au pus-o in bombe........daca AR AVEA FORTA LUI...."DUMNEZEU".....IN CE AR PUNE_O?

FORTA GEOMETRODINAMICII ELICOIDALE este PESTE IMAGINATIA FIECARUIA.....INMULTITA CU INFINIT!
...
si da.....tinta este prezentarea primului dispozitiv antigravitational....inaintea celui FREE ENERGY....pentru ca pur si simplu asta m-a interesat! Tinta 2 este FREE ENERGY....eu nu am timpul necesar, fiind nevoie si de elaborarea teoriei.
....de abia acum sunt axat pe...EXPERIMENTE, PUBLICE, dupa 3 ani de elaborare teoretica, punere cap la cap a datelor!
.....
ORICINE VA ASTEPTA MURA IN GURA...descrierea solenoidului Preda....pana la gravitodina Preda....va ramane DOAR CU GURA CASCATA!.....va ramane contemplativ, atintit catre lucruri ce nu le va intelege NICIODATA!

Oricate CAUTARI ati face, pana nu dati de cap dispozitivelor deja publice....NU SUNTETI PE CALEA CEA BUNA.....SI EU DOAR VA SPUN, NU DORESC A VA CONVINGE DE NIMIC!

....de cate ori o sa va intrebati...CUM ESTE POSIBIL ASA CEVA....aveti toate raspunsurile in ....FUNDAMENTUL UNIVERSULUI!....
INSPRE ORICE LUCRU VA UITATI...DESCRIEREA FUNDAMENTALA SE FACE IN....GEOMETRODINAMICA ELICOIDALA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu